Probabil nu exista o reteta magica atunci cand vine vorba despre amenajarea unui apartament, sediu de companie sau o institutie, dar unul din ingredientele pricipale este cu siguranta placerea de a oferi. Anii care au trecut, au imprimat in mentalitatea beneficiarilor, acel curaj de a spune cu lux de amanunte toate dorintele, exersandu-se cu succes abilitatea de a negocia termene, preturi, etc.
Bineinteles, si piata materialelor de constructii si amenajarilor interioare a trebuit sa se ralieze noilor tendinte, reusind sa treaca aceste veritabile examene doar companiile care au manifestat seriozitatea scontata, care au inteles ca intotdeauna afacerile trebuie sa se deruleze sub clasicul de acum dicton „clientul nostru, stapanul nostru”.
In cazul proictelor care presupun servicii sau lucrari de achizitionare si montaj al parchetului, o intalnire reusita porneste de la complicitati culturale, de la valori si gusturi comune iar dialogul si tema de abordat se stabilesc firesc schitandu-se amenajari elegante si care sa dureze in timp, dar care sa poata fi si modificat in functie de mode sau capricii.
Producatorii dar si distribuitorii ofera spre vanzare parchet intr-o varietate deosebita, in ultima perioada fiind alese pentru amenajarile interioare materialele predominant naturale, calde, masive si preţioase, combinate cu obiecte de arta de calitate, dar si cu accesorii tehnologice, rezultand un discurs în care se imbina maturitatea temperata cu spiritul tanar, temerar.
Designerii pun accent in cele mai noi proiecte pe jocul dintre cald si rece, iar tonurile de lemn natural si pamntii reprezinta intruchiparea elegantei ridicata la superlativ, de aici si ideea de a alege parchetul ca element primordial care creeaza prima impresie in orice incapere.